środa, 13 sierpnia 2014

Pomysł na biznes to dopiero początek drogi

Opowiem Wam dzisiaj jak szukałam wyposażenia do mojej kawiarni. Szczerze mówiąc tematyka ta była mi dość obca, właściwie można powiedzieć, że posiadanie kawiarni było taką moją zachcianką. Oczywiście nie rzuciłam się tak całkiem na wodę, której nie znam, zrobiłam najpierw rozpoznanie, tzn. dużo czytałam na temat tego co będzie mi potrzebne, co będę musiała załatwić itd. Naprawdę dużo pomógł mi fakt, że moja koleżanka kilka lat wcześniej otworzyła swoją kawiarnię. Mogłam zapytać ją praktycznie o wszystko, poradzić się, a dzięki temu, że posiadała ona już kilkuletnie doświadczenie, czułam się pewniej. Po pierwsze, należało znaleźć firmę mającą w ofercie szafy chłodnicze, jak nie trudno się domyślić, jest to element niezbędny w wyposażeniu kawiarni, bowiem wszelkiego rodzaju słodkie wypieki muszą znajdować się właśnie w takich szafach w odpowiedniej temperaturze. Przejrzałam ofertę różnych firm i naczytałam się naprawdę sporo na temat szaf chłodniczych, aż w końcu wybrałam wg mnie najlepszą firmę. Udało mi się kupić niezbędny sprzęt w całkiem niezłych cenach. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jestem z siebie dumna, ponieważ był to mój własnych wybór, którego nie żałuję i który jak dotąd cały czas się sprawdza.

1 komentarz:

  1. Pewnie, że tak - od pomysłu się zaczyna :) Jeśli chodzi o mnie, to bardzo długo zbierałam się z tą decyzją, ale dwa lata temu wzięłam się już w garść i poszłam po swoje :D Teraz zajmuję się wdrożeniem nowego erp przy wsparciu Anegis Consulting, axapta (dawniej, teraz dynamics ax). Mam nadzieję, że ten wybór korzystnie wpłynie na cały biznes :)

    OdpowiedzUsuń